Напрям наукових досліджень – організаційні та фінансові механізми управлінської діяльності менеджерів.

Наукова школа досліджує проблеми:
- Менеджмент: функції, принципи, методи.
- Планування в управлінській діяльності.
- Мотивація в управлінській діяльності.
- Моделювання в управлінській діяльності.
- Система внутрішньо фірмового управління.
- Визначення ефективності управління.
- Стратегія розвитку підприємства, установи, організації.
- Стилі управління.
- Менеджмент персоналу.
- Менеджмент. Процес виявлення проблем організації.
- Організаційна структура підприємства та управління.

Головні здобутки наукової школи:
- результати фундаментальних і прикладних досліджень у визначеному науковому напрямі;
- наукові публікації з питань управлінської діяльності вийшли 6 мовами: англійською, французькою, іспанською, нідерландською, португальською та російською (монографії, наукові статті, посібники тощо);
- сприяння виконанню науково-дослідних робіт студентами, магістрантами та аспірантами;
- публікація наукових статей з проблеми підготовки майбутнього менеджера освіти;
- схарактеризовано інноваційний потенціал мережевих технологій в управлінні інноваційним розвитком освіти;
- виокремлення основних комплексних умов процесу поетапної фахової підготовки менеджерів освіти у системі неперервної педагогічної освіти.

 

Довідка про діяльність наукової школи Пшеничної Л.В.

Напрям наукових досліджень – історико-педагогічні аспекти педагогіки вищої школи і педагогічного краєзнавства.

Досліджувані проблеми:

- розроблення та реалізація ідеї українського національного університету;

- концептуальні та організаційно-педагогічні засади розвитку освітнього процесу у вищій школі України: контекст історичної ретроспективи;

- персоналії в історії педагогічного краєзнавства;

- розвиток національного шкільництва і козацької педагогіки;

Головні здобутки наукової школи.

Головним здобутком наукової школи є розроблення проблем історії вищої освіти та педагогічного краєзнавства на методологічному, теоретичному, методичному та практичному рівнях, зокрема:

- Розроблення історіографічних та джерелознавчих аспектів розвитку вищої освіти України в історичній ретроспективі;

- Виокремлення тенденцій та особливостей розвитку національного шкільництва в козацький період;

- Визначення позитивних і негативних аспектів реалізації академічної автономії в історичній ретроспективі та перспективі;

- Виявлення ефективних форм і засобів підготовки викладача вищої школи;

- Виокремлення особливостей функціонування народного університету в Україні та на Слобожанщині;

- З’ясування організаційно-педагогічних засад розвитку шкільного краєзнавства Північно-східної України в 20–30-ті рр. ХХ ст.

- Розроблення напрямів поглиблення національно-патріотичного виховання в умовах роботи класу козачат.

 

Довідка про діяльність наукової школи Корж-Усенко Л.В.