Напрям наукових досліджень – організаційні та фінансові механізми управлінської діяльності менеджерів.
Наукова школа досліджує проблеми:
- Менеджмент: функції, принципи, методи.
- Планування в управлінській діяльності.
- Мотивація в управлінській діяльності.
- Моделювання в управлінській діяльності.
- Система внутрішньо фірмового управління.
- Визначення ефективності управління.
- Стратегія розвитку підприємства, установи, організації.
- Стилі управління.
- Менеджмент персоналу.
- Менеджмент. Процес виявлення проблем організації.
- Організаційна структура підприємства та управління.
Головні здобутки наукової школи:
- результати фундаментальних і прикладних досліджень у визначеному науковому напрямі;
- наукові публікації з питань управлінської діяльності вийшли 6 мовами: англійською, французькою, іспанською, нідерландською, португальською та російською (монографії, наукові статті, посібники тощо);
- сприяння виконанню науково-дослідних робіт студентами, магістрантами та аспірантами;
- публікація наукових статей з проблеми підготовки майбутнього менеджера освіти;
- схарактеризовано інноваційний потенціал мережевих технологій в управлінні інноваційним розвитком освіти;
- виокремлення основних комплексних умов процесу поетапної фахової підготовки менеджерів освіти у системі неперервної педагогічної освіти.
Напрям наукових досліджень – історико-педагогічні аспекти педагогіки вищої школи і педагогічного краєзнавства.
Досліджувані проблеми:
- розроблення та реалізація ідеї українського національного університету;
- концептуальні та організаційно-педагогічні засади розвитку освітнього процесу у вищій школі України: контекст історичної ретроспективи;
- персоналії в історії педагогічного краєзнавства;
- розвиток національного шкільництва і козацької педагогіки;
Головні здобутки наукової школи.
Головним здобутком наукової школи є розроблення проблем історії вищої освіти та педагогічного краєзнавства на методологічному, теоретичному, методичному та практичному рівнях, зокрема:
- Розроблення історіографічних та джерелознавчих аспектів розвитку вищої освіти України в історичній ретроспективі;
- Виокремлення тенденцій та особливостей розвитку національного шкільництва в козацький період;
- Визначення позитивних і негативних аспектів реалізації академічної автономії в історичній ретроспективі та перспективі;
- Виявлення ефективних форм і засобів підготовки викладача вищої школи;
- Виокремлення особливостей функціонування народного університету в Україні та на Слобожанщині;
- З’ясування організаційно-педагогічних засад розвитку шкільного краєзнавства Північно-східної України в 20–30-ті рр. ХХ ст.
- Розроблення напрямів поглиблення національно-патріотичного виховання в умовах роботи класу козачат.