У серпні 2024 року д.п.н., професор кафедри менеджменту освіти і педагогіки вищої школи, Л.В. Корж-Усенко пройшла програму підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників «Емоційна грамотність і травмо-поінформоване навчання і викладання», яку реалізувала Українська асоціація дослідників освіти.
Метою Літньої школи резильєнтності було створення можливостей для особистісного і професійного розвитку освітян, підтримка їх фізичного і ментального здоров’я. Школа діяла в мальовничому куточку Карпат – селі Криворівня на Івано-Франківщині, відомому осередку української культури та мистецтва ХІХ-ХХ ст. з потужною енергетикою і неймовірною красою. Здавна «Українські Атени» надихали знаних представників української інтелігенції, таких як Леся Українка, І. Франко, М. Грушевський, М. Коцюбинський, О. Кобилянська, В. Стефаник, Г. Хоткевич, В. Гнатюк, Л. Курбас; саме тут відбувалися зйомки С. Параджановим фільму «Тіні забутих предків», що став шедевром національного кінематографа.
Програма була насичена різноманітними видами активностей, від ранкової гімнастики, пробіжки, занять йогою до рафтингу, джампінгу і підкорення гірських вершин. Занурюючись в історичне середовище засобами музейної педагогіки, учасники заходу виконували творчі завдання під час відвідування музею-садиби Михайла Грушевського, музею старожитностей Гуцульщини, літературно-меморіального «Дідова аптека», здійснювали обмін професійним досвідом, проходили тренінги, майстер-класи, психологічні практики, робили яскраві презентації.
Викладачі змогли оцінити потенціал власних життєвих ресурсів, рівень емоційного інтелекту, володіння інтерактивними цифровими технологіями і математично-статистичними методами вимірювання, розвинути співтворчість, техніки комунікації і роботу в команді, долучитися до психологічної ігропрактики «Шлях до мрії», визначити свій біологічний вік і зайнятися арт-терапією.
Активне навчання і плідна співпраця учасників, інтелектуальне перезавантаження, поєднане з цікавим дозвіллям сприяли розвитку різноманітних творчих активностей і здатності до підтримки ментального здоров’я навіть у періоди інтенсивних навантажень.