АРТ-ТЕХНІКИ ДЛЯ ПОДОЛАНЯ КРИЗ МАЙБУТНІХ УПРАВЛІНЦІВ

  У четвер 14 листопада 2024 року студенти та викладачі кафедри менеджменту освіти та педагогіки вищої школи навчально-наукового інституту педагогіки і психології стали учасниками цікавого практичного, арт-терапевтичного  заняття онлайн на тему: «АРТ-ТЕХНІКИ: для підтримки особистості у кризових станах та формування життєстійкості». 

  Емоційна сфера у студентському віці характеризується прискореним формуванням вищих почуттів, різноманітністю емоційних проявів, інтенсивністю та рухливістю емоційно-вольових процесів та психічних станів. Цей віковий етап характеризується здатністю до свідомої саморегуляції повною мірою та відбувається поряд з формуванням емоційної стійкості чи, навпаки, закріпленням емоційної нестабільності. Психічні стани яскраво виявляються під час напружених періодів навчальної діяльності (вступ до вишу, іспити, опитування) та відіграють важливу роль у навчальній успішності студентів, мобілізуючи чи деактивуючи студента, підсилюючи чи послаблюючи мотиви діяльності. В залежності від переживання тих чи інших емоцій, психічних станів, навчально-пізнавальна діяльність та особистісний розвиток студента можуть загальмовуватися, деформуватися, дезорганізовуватися чи, навпаки, інтенсивно розвиватися, активізуватися, сприяти використанню повною мірою ресурсів та здібностей особистості. Психічні стани обумовлюють виникнення та утворення окремих рис особистості, сприяють закріпленню певних форм реагування та моделей поведінки особистості.

  Швидке відновлення ресурсів, закладених в людини, стає можливим в процесі розвитку креативності.  Дієвість методів арт-терапії пояснюється їх простотою і доступністю розуміння, творчість є надзвичайно важливим інструментом для реалізації самозцілюючих можливостей психіки.

  Висловлюємо щиру подяку Психологічній службі університету за цікавий практикум.